Regulamin

  • Dokonując zakupów w Sklepie Galeria ArtKrot, akceptujesz załączony regulamin.
  • Osoba kontaktowa jest do Państwa dyspozycji pod wskazanym numerem telefonu jak i mailem.
  • Więcej informacji na temat sprzedawanych przedmiotów można uzyskać pod adresem http://galeriaartkrot.pl/blog
  • Na maile odpowiadamy z reguły w godzinach popołudniowych, a na maile weekendowe odpowiadamy od poniedziałku. Kontakt telefoniczny zapewniamy przez cały tydzień, łącznie z weekendem pod numerem 531610323
  • Wszystkie transakcje przeprowadzamy rzetelnie i dbamy aby przebiegały w miłej atmosferze. Będziemy wdzięczni za takie samo podejście z Państwa strony.
  • Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów dotyczących negocjacji ceny, wchodząc w opis przedmiotu, Klient może przedstawić swoją ofertę dotyczącą zakupu danego przedmiotu. Taka możliwość istnieje poprzez skorzystanie z opcji „Zapytaj o produkt” i uzupełnienie wskazanych tam danych.
  • Odpowiedzi na ofertę Klienta staramy się udzielać w ciągu 24 godzin.
  • Na wpłatę czekamy 7 dni od momentu zakupu i po tym czasie wysyłamy przypomnienie.
  • W przypadku braku wpłaty w ciągu 14 dni, przedmiot wystawiany jest ponownie.
  • Płatności przelewem dokonywane są na konto: MBank 97 1140 2004 0000 3102 7677 3615
  • Sprzedajemy rzeczy używane, które noszą ślady użytkowania, zatem decydując się na zakup Klient ma pełną świadomość stanu rzeczy. W przypadku pytań dodatkowych możecie Państwo uzyskać informacje pod wskazanym numerem telefonu lub mailem.
  • Dbając o dobre imię, nieprzemyślane i zbyt wczesne komentarze neutralne bądź negatywne, wystawiane bez próby wyjaśnienia sprawy z nami, będziemy starać się usunąć, dochodząc swoich praw na drodze sądowej, co może wiązać się również z zadośćuczynieniem ze strony Państwa.
  • Teksty i zdjęcia zamieszczone na naszych aukcjach są chronione PRAWEM AUTORSKIM.
  • Dane osobowe przekazane do sklepu, wykorzystywane są do celów związanych z realizacją zamówienia i objęte zasadami RODO.

Transport

Kupując na naszych aukcjach mają Państwo możliwość odbioru osobistego zakupionego towaru.

Możemy przygotować wysyłkę wskazaną przez Państwa firmą spedycyjną lub na Państwa życzenie zorganizować transport w optymalnej cenie w oparciu o nasze doświadczenie i kontakty. W opisie produktu podana jest orientacyjna cena transportu.

Transport organizowany jest grzecznościowo i nie stanowi części oferty. Płatność za usługę następuje w momencie dostawy.

Jeśli klient chce otrzymać fakturę za transport od przewoźnika, przez zamówieniem powinien przekazać dane do faktury mailowo na adres: artkrotgallery@gmail.com.

Poniżej kilka opcji odbioru zakupionego towaru:

Odbiór osobisty

  • Najbardziej polecany. Towar można wtedy odebrać w dowolnym terminie, ale po uprzednim umówieniu się z nami, najpóźniej na 2 dwa dni przed odbiorem. Większe przedmioty pomożemy Państwu zapakować do samochodu i odpowiednio zabezpieczyć.
  • Klient w momencie odbioru może dokładnie obejrzeć towar i nie ma wątpliwości co kupuje.

Mniejsze przedmioty – paczki (przesyłka kurierska)

  • Rozwiązanie to jest przeznaczone do wysyłki produktów mieszczących się w gabarytach paczki zgodnie z Regulaminem Przewoźnika.
  • Przesyłka jest odpowiedni pakowana i zabezpieczana, tak aby ograniczyć możliwość jej uszkodzenia.
  • Przesyłki są ubezpieczone do wartości zakupionego towaru.
  • Wysyłki odbywają się do 2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.
  • W momencie odbioru zaleca się sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera i w przypadku uszkodzeń, sporządzenie odpowiedniego dokumentu oraz przesłanie zdjęć uszkodzone przedmiotu. Odpowiednie dokumenty przyspieszą rozpatrzenie procedury reklamacyjnej.

Przesyłki paletowe – transport firmą spedycyjną

  • Na Państwa życzenie szukamy firmy spedycyjnej, która gotowa jest dostarczyć zakupiony towar i wówczas informujemy Państwa o kosztach takiej przesyłki.
  • Produkty spakowane są zgodnie ze standardami i odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniem. Wysyłki odbywają się tylko na paletach.
  • Przesyłka jest ubezpieczona. Firmy dokładają wszelkich starań, aby przesyłki dotarły bez uszkodzeń. Na uszkodzenie narażone są szczególnie elementy szklane.
  • Termin doręczenie do 2 dni od wysłania, dlatego wysyłka odbywa się z reguły na początku tygodnia.
  • W momencie odbioru zaleca się sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera i w przypadku uszkodzeń, sporządzenie odpowiedniego dokumentu oraz przesłanie zdjęć uszkodzone przedmiotu. Odpowiednie dokumenty przyspieszą rozpatrzenie procedury reklamacyjnej.

Przesyłki pakowane przez przewoźnika – transport firmą spedycyjną opcjonalnie z pomocą we wniesieniu

  • Na Państwa życzenie szukamy firmy spedycyjnej, która gotowa jest dostarczyć zakupiony towar i wówczas informujemy Państwa o kosztach takiej przesyłki. W tym przypadku staramy się o opcję pomoc we wniesieniu.
  • Produkty spakowane są zgodnie ze standardami i odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniem. Wysyłki odbywają się firmami spedycyjnymi z portalu Clicktrans.pl
  • Przesyłka jest ubezpieczona. Firmy dokładają wszelkich starań, aby przesyłki dotarły bez uszkodzeń. Na uszkodzenie narażone są szczególnie elementy szklane.
  • Termin doręczenie ustalany jest telefonicznie przez przewoźnika.
  • W momencie odbioru zaleca się sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera i w przypadku uszkodzeń, sporządzenie odpowiedniego dokumentu oraz przesłanie zdjęć uszkodzone przedmiotu. Odpowiednie dokumenty przyspieszą rozpatrzenie procedury reklamacyjnej.

Zwrot

  • Sprzedajemy rzeczy używane, które noszą ślady użytkowania, zatem decydując się na zakup Klient ma pełną świadomość stanu rzeczy. W przypadku wątpliwości Kupujący może poprosić o dodatkowe zdjęcia lub film
  • Wniosek o odstąpienie od umowy przesyłany jest mailowo na adres Sklepu. Klient otrzymuje mailowo odpowiedni formularz.
  • Klient ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru bez podania przyczyn (zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 (Dz. U. z 2000 r. Nr 22 poz. 271 z późn. zmianami). Zwracany towar musi być nienaruszony, nieuszkodzony, czysty oraz kompletny. Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu. Towar należy odesłać na adres Galeria ArtKrot Artur Brzyzek ul. Wiosenna 38 60-185 Skórzewo, tel. 531 610 323.
  • Odesłanie uszkodzonego towaru (jeśli uszkodzenie nie nastąpiło w trakcie transportu) może spowodować odmowę przyjęcia zwrotu lub naliczenie kosztów związanych z naprawą powstałej szkody.
  • Przy zwrocie Klient ma obowiązek podać swój numer konta, na który ma zostać dokonany zwrot pieniędzy (w przypadku zwrotu pieniędzy na konto nienależące do klienta należy podać dane właściciela rachunku).
  • Klient ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy niezwłocznie, jednakże nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
  • Zwrot odbywa się na koszt klienta. Sklep Galeria ArtKrot nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
  • Sprzedawca zwraca Klientowi dokonane przez niego płatności, czyli cenę za zakupiony towar w wartości nominalnej oraz koszty przesyłki/dostawy towaru w wysokości najtańszego zwykłego sposobu dostarczania oferowanego przez Sprzedającego. Jeżeli klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sprzedawca w takim wypadku nie musi zwracać różnicy.
  • Sklep gwarantuje zwrot wszystkich dokonanych przez klienta płatności w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki lub dostarczenia przez klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  • Wszelkie kwestie sporne rozstrzyga sąd właściwy dla siedziby Sklepu.

Życzymy udanych zakupów

Galeria ArtKrot