Regulamin

  • Korzystając ze strony www.galeriaartkrot.pl, akceptujesz załączony regulamin.

  • Strona ma charakter informacyjny, a dostępne produkty znajdują się w zakładce „OFERTA”

  • Oferta obejmuje przedmioty używane, więc proszę o uwzględnienie tego przy ewentualnych zapytaniach

  • Zapytania o poszczególne produkty można przesyłać przez formularz kontaktowy z podaniem nazwy przedmiotu

  • Więcej informacji na temat oferowanych przedmiotów można uzyskać pod adresem http://galeriaartkrot.pl/blog
  • Na maile odpowiadamy z reguły w godzinach popołudniowych, a na maile weekendowe odpowiadamy od poniedziałku. Kontakt telefoniczny zapewniamy przez cały tydzień, łącznie z weekendem pod numerem 531610323

  • Do współpracy z Państwem podchodzimy rzetelnie i dbamy aby przebiegała w miłej atmosferze. Będziemy wdzięczni za takie samo podejście z Państwa strony.

  • Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom dotyczących negocjacji ceny, wchodząc w opis przedmiotu, można przedstawić swoją propozycję ceny dotyczącą danego przedmiotu. Taka możliwość istnieje poprzez skorzystanie z opcji „Zapytaj o produkt” i uzupełnienie wskazanych tam danych.

  • Odpowiedzi staramy się udzielać w ciągu 24 godzin.

Transport

Mają Państwo możliwość odbioru osobistego zakupionego towaru.

Możemy przygotować wysyłkę wskazaną przez Państwa firmą spedycyjną lub na Państwa życzenie zorganizować transport w optymalnej cenie w oparciu o nasze doświadczenie i kontakty. W opisie produktu podana jest orientacyjna cena transportu.

Transport organizowany jest grzecznościowo i nie stanowi części wyceny produktu. Płatność za usługę następuje w momencie dostawy.

Jeśli chcą Państwo otrzymać fakturę za transport od przewoźnika, przez zamówieniem proszę przekazać dane do faktury mailowo na adres: artkrotgallery@gmail.com.

Poniżej kilka opcji odbioru zakupionego towaru:

Odbiór osobisty

  • Najbardziej polecany. Towar można wtedy odebrać w dowolnym terminie, ale po uprzednim umówieniu się z nami, najpóźniej na 2 dwa dni przed odbiorem. Większe przedmioty pomożemy Państwu zapakować do samochodu i odpowiednio zabezpieczyć.

  • W momencie odbioru można dokładnie obejrzeć przedmiot i nie ma wątpliwości co kupuje.

Mniejsze przedmioty – paczki (przesyłka kurierska)

  • Rozwiązanie to jest przeznaczone do wysyłki produktów mieszczących się w gabarytach paczki zgodnie z Regulaminem Przewoźnika.

  • Przesyłka jest odpowiedni pakowana i zabezpieczana, tak aby ograniczyć możliwość jej uszkodzenia.

  • Przesyłki są ubezpieczone do wartości zakupionego towaru.

  • Wysyłki odbywają się do 2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.

  • W momencie odbioru zaleca się sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera i w przypadku uszkodzeń, sporządzenie odpowiedniego dokumentu oraz przesłanie zdjęć uszkodzone przedmiotu. Odpowiednie dokumenty przyspieszą rozpatrzenie procedury reklamacyjnej.

Przesyłki paletowe – transport firmą spedycyjną

  • Na Państwa życzenie szukamy firmy spedycyjnej, która gotowa jest dostarczyć zakupiony towar i wówczas informujemy Państwa o kosztach takiej przesyłki.

  • Produkty spakowane są zgodnie ze standardami i odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniem. Wysyłki odbywają się tylko na paletach.

  • Przesyłka jest ubezpieczona. Firmy dokładają wszelkich starań, aby przesyłki dotarły bez uszkodzeń. Na uszkodzenie narażone są szczególnie elementy szklane.

  • Termin doręczenie do 2 dni od wysłania, dlatego wysyłka odbywa się z reguły na początku tygodnia.

  • W momencie odbioru zaleca się sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera i w przypadku uszkodzeń, sporządzenie odpowiedniego dokumentu oraz przesłanie zdjęć uszkodzone przedmiotu. Odpowiednie dokumenty przyspieszą rozpatrzenie procedury reklamacyjnej.

Przesyłki pakowane przez przewoźnika – transport firmą spedycyjną opcjonalnie z pomocą we wniesieniu

  • Na Państwa życzenie szukamy firmy spedycyjnej, która gotowa jest dostarczyć zakupiony towar i wówczas informujemy Państwa o kosztach takiej przesyłki. W tym przypadku staramy się o opcję pomoc we wniesieniu.

  • Produkty spakowane są zgodnie ze standardami i odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniem. Wysyłki odbywają się firmami spedycyjnymi z portalu Clicktrans.pl

  • Przesyłka jest ubezpieczona. Firmy dokładają wszelkich starań, aby przesyłki dotarły bez uszkodzeń. Na uszkodzenie narażone są szczególnie elementy szklane.

  • Termin doręczenie ustalany jest telefonicznie przez przewoźnika.

  • W momencie odbioru zaleca się sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera i w przypadku uszkodzeń, sporządzenie odpowiedniego dokumentu oraz przesłanie zdjęć uszkodzone przedmiotu. Odpowiednie dokumenty przyspieszą rozpatrzenie procedury reklamacyjnej.

Zapraszamy do kontaktu

Galeria ArtKrot