Regulamin  

  1. Osoba kontaktowa jest do Państwa dyspozycji pod wskazanym numerem telefonu jak i mailem.
  2. Więcej informacji na temat sprzedawanych przedmiotów można uzyskać pod adresem http://galeriaartkrot.pl/blog
  3. Na maile odpowiadamy z reguły w godzinach popołudniowych, a na maile weekendowe odpowiadamy od poniedziałku. Kontakt telefoniczny zapewniamy przez cały tydzień, łącznie z weekendem pod numerem 531610323
  4. Wszystkie transakcje przeprowadzamy rzetelnie i dbamy aby przebiegały w miłej atmosferze. Będziemy wdzięczni za takie samo podejście z Państwa strony.
  5. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów dotyczących negocjacji ceny, wchodząc w opis przedmiotu, Klient może przedstawić swoją ofertę dotyczącą zakupu danego przedmiotu. Taka możliwość istnieje poprzez skorzystanie z opcji „Twoja wycena” i uzupełnienie wskazanych tam danych.
  6. Odpowiedzi na ofertę Klienta staramy się udzielać w ciągu 24 godzin.
  7. Na wpłatę czekamy 7 dni od momentu zakupu i po tym czasie wysyłamy przypomnienie.
    8.W przypadku braku wpłaty w ciągu 14 dni, przedmiot wystawiany jest ponownie.
  8. Płatności przelewem dokonywane są na konto: MBank 97 1140 2004 0000 3102 7677 3615
  9. Sprzedajemy rzeczy używane, które noszą ślady użytkowania, zatem decydując się na zakup Klient ma pełną świadomość stanu rzeczy. W przypadku pytań dodatkowych możecie Państwo uzyskać informacje pod wskazanym numerem telefonu lub mailem.
  10. Dbając o dobre imię, nieprzemyślane i zbyt wczesne komentarze neutralne bądź negatywne, wystawiane bez próby wyjaśnienia sprawy z nami, będziemy starać się usunąć, dochodząc swoich praw na drodze sądowej, co może wiązać się również z zadośćuczynieniem ze strony Państwa.
  11. Teksty i zdjęcia zamieszczone na naszych aukcjach są chronione PRAWEM AUTORSKIM.

 

Transport 

Kupując na naszych aukcjach do wyboru mają Państwo kilka możliwości otrzymania zakupionego towaru:

I. Odbiór osobisty

  1. Najbardziej polecany. Towar można wtedy odebrać w dowolnym terminie, ale po uprzednim umówieniu się z nami, najpóźniej na 2 dwa dni przed odbiorem. Większe przedmioty pomożemy Państwu zapakować do samochodu i odpowiednio zabezpieczyć.
  2. Klient w momencie odbioru może dokładnie obejrzeć towar i nie ma wątpliwości co kupuje.

 II. Wysyłka Poczta Polska

  1. Rozwiązanie to jest przeznaczone do wysyłki produktów mieszczących się w gabarytach paczki zgodnie z Regulaminem Poczty Polskiej.
  2. Przesyłka jest odpowiedni pakowana i zabezpieczana, tak aby ograniczyć możliwość jej uszkodzenia.
  3. Wysyłki odbywają się we wtorki i piątki po zaksięgowaniu wpłaty. W przypadku świąt i dni wolnych w następny dzień roboczy.
  4. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji dotyczącej uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu jest sprawdzenie przesyłki w momencie odbioru i w przypadku uszkodzeń, sporządzenie odpowiedniego dokumentu w obecności pracownika Poczty oraz przesłanie zdjęć uszkodzone przedmiotu. W innych przypadkach reklamacje dotyczące uszkodzeń nie będą rozpatrywane.

III. Transport firmą spedycyjną

  1. Na Państwa życzenie szukamy firmy kurierskiej, która gotowa jest dostarczyć zakupiony towar i wówczas informujemy Państwa o kosztach takiej przesyłki.
  2. Produkty spakowane są zgodnie ze standardami i odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniem. Wysyłki odbywają się tylko na paletach.
  3. Przesyłka jest ubezpieczona. Nie gwarantujemy jednak, że taki mebel dojedzie w całości. Na uszkodzenie narażone są szczególnie elementy szklane. Dlatego nie polecamy tego rodzaju transportu.
  4. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji dotyczącej uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu jest sprawdzenie przesyłki w momencie odbioru i w przypadku uszkodzeń, sporządzenie odpowiedniego dokumentu w obecności pracownika firmy kurierskiej oraz przesłanie zdjęć uszkodzone przedmiotu. W innych przypadkach reklamacje dotyczące uszkodzeń nie będą rozpatrywane.

 IV. Dowóz zorganizowany przez nas

  1. Przygotowaliśmy specjalny transport koncentrujący się na dostarczaniu do naszych klientów większych gabarytów przesyłek.
  2. Usługa ta gwarantuje zakupionego u nas produktów w stanie nienaruszonym, czego nie zagwarantuje inny sposób wysyłki.
  3. Ceny transportu uzgadniane są indywidualnie i porównywalne są z cenami firm kurierskich.
  4. Koszty transportu pokrywane są przelewem przed dostarczeniem przesyłki na konto: T Mobile Bank 54 2490 1044 0000 4200 8566 0049.
  5. Ze względu na koszty logistyczne usługa ta organizowana jest 1 raz w miesiącu, zatem czas realizacji zamówienia może wynieś do 30 dni.
  6. Na podstawie zaplanowanej trasówki, termin dostawy potwierdzany jest indywidualnie ze wskazaniem przedziału czasowego, w którym pojawi się dostawa.

 

Życzymy udanych zakupów

Galeria ArtKrot